woensdag 1 februari 2012

Niets gekocht in januari

De eerste maand van 2012 is voorbij, tijd voor de balans.

Ik heb niet gekocht:
* Een nieuwe kledingkast. De drang was er wel ineens, heel sterk. Ik wou mijn hangkleding in dezelfde kast hebben als de rest en dat past nu niet. De hebberigheid is al helemaal weg.
* Behang. Ik kijk wel of ik iets creatiefs kan verzinnen en zo niet, ook prima. Ik heb geen showroom en hoef geen showroom.
* Ruggensteuntje voor op de fiets. We hebben besloten om een creatieve oplossing te verzinnen. Is nog altijd niet gebeurd en we hebben het niet vreselijk gemist.
* Magnetron. Au bain marie (waterkoker aanzetten en daar een bakje inzetten als het water gekookt heeft) werkt prima. Het kookwater gebruiken we vervolgens voor thee, eitjes te koken, kruik warm maken, rijst koken of...
* Kraamcadeautje. Zelf een jurkje genaaid.
* Wolpriknaald. Zie dit bericht.
* Vast nog veel meer waar ik niet bewust bij stil heb gestaan.

Conclusie: niets gekocht.

2 opmerkingen:

  1. Zo. Heb je toch een boel geld uitgespaard! En spullen :)

    Lol om de showroom. Zo is het maar net.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou lollig zijn om inderdaad uit te rekenen wat het allemaal nieuw zou kosten. Ik zou het niet eens kunnen kopen al zou ik het écht willen.

    BeantwoordenVerwijderen