vrijdag 16 maart 2012

< 3 Goes green

Van MamaNatuurlijk kreeg ik een Liebster Blog Award. Na de Gouden Tiet Award was dat de enige logische volgende stap in mijn online carrière.
Dankje!

Dat deed me afvragen waar de award vandaan komt. En daar heb ik het antwoord niet op gevonden. De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik niet heel lang gezocht heb.

Toen dacht ik. Waarom is bloggen eigenlijk leuk? Om geïnspireerd te raken en anderen te inspireren, is mijn gedachte. Mijn steentje in deze inspiratieketen is hopelijk dat ik met creativiteit probeer mijn ecologische voetafdruk te verkleinen. En dus vond ik dat ik iets creatief moest doen met de award:



Voila. Misschien heeft de initiatiefnemer wel een hekel aan dat eco-gedoe, maar ik heb haar/hem niet gevonden, dus dat is mijn risico.

Nu rest nog het doorgeven.

Altijd lastig. Maar nu ik de Award een nieuwe draai heb gegeven is het eigenlijk gewoon een nieuwe Award, dus kan ik hem ook aan oude Awardgedienden geven. Zo, klets ik me daar even lekker uit hè!

Dus MamaNatuurlijk, je krijgt hem terug! Opgepoetst en wel! En verder:
Verwonderland en Blote Voeten Kinderen. De rest heeft net een Award van MN gekregen :p.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten