maandag 27 februari 2012

Geen kleren kopen verhipt

Ik loop hopeloos achter met mijn 'ik koop niets in 2012' gedoe. Ik breng het ook niet spannend genoeg. De 'Free Fashion Challenge' (bestaat blijkbaar al vanaf 2010) profileert zichzelf met '365 days without shopping to rediscover your creativity and personal style'. Kijk dat is veel beter dan 'tis zo slecht voor het milieu, zaagzaag'. Je wordt ook aangesproken om mee te doen: 'sign up for your shopping sabbatical'. Als het daar nu niet van gaat kriebelen? Maar goed dat ik geen zendingswerk doe. Misschien is het project evengoed een inspiratie voor mensen die helemaal niet shoppen te rigoureus vinden. Ondertussen pijnig ik mijn hoofd over de sokken die hier spontaan allemaal gaten krijgen.

Klik hier voor de free fashion challenge.


afbeelding van de freefashionchallenge

2 opmerkingen:

  1. Die sokken kun je natuurlijk stoppen, maarre.... dan moet je natuurlijk wel stopwol hebben of iets wat er voor door kan gaan.
    Verder vind ik het al knap genoeg hoor, dat je het probeert. Dat hoef je echt niet spannender te brengen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zaagzaag :D Grappig. Het klinkt inderdaad vreselijk hip op die manier. Maar het klopt wel, je hebt al snel een herkenbare stijl als je niet elke dag iets nieuws draagt :)

    BeantwoordenVerwijderen